5 facts about me!

Hej!
Jeg er jo lige started min blog (sjovt nok) og i kender mig ikke rigtig. I ved ikke så meget om mig, så jeg tænkte at jeg skulle lave en "5 facts about me''. jeg vil prøve at lægge et opslag op en gang om ugen mindst.

1 Jeg går til gymnastik.

 Jeg started til gymnastik efter sommerferien i år 2016.


2 Jeg går meget op i beauty og lidt fashion.
Jeg har altid tænkt på hvad jeg skulle have på i skole og lidt i børnehave. på grund af youtube elsker jeg også beauty ting.

3 Mit yndligs medie er pinterest og snapchat.
jeg er på Pinterest og snapchat heletiden jeg kan ikke leve uden det.

4 Min fødeslsdag er d. 27-01.
Jeg bliver 13 år på fredag (hvis i vil vide hvad jeg ønsker mig så skriv i kommentaren). 

5 Jeg har haft en blog før.
Jeg har haft en blog før men det var da jeg var lille. 

Det her indlæg var mit "første rigtige" indlæg. hvis i har nogle ideer til nogle indlæg så skriv det i kommentaren.
Mine sociale medier:
pinterest: https://dk.pinterest.com/lisavestergaard/
instagram: https://www.instagram.com/lisa_v_j/ .
~Lisa~




Kommentarer

Populære indlæg