what i eat in a day

Hej allesammen!
Jeg har ikke lagt et inlæg op i et stykke tid. Jeg vil prøve at lægge lidt mere op.
Jeg elsker mad. Jeg elsker at lave mad. Det er meget forkeligt hvad jeg spiser i løbet af ugen, men det her er hvad jeg spiser det meste af ugen.

Det jeg får til morgenmad er ikke noget specialt. Jeg får bare hindbær A38 og det normale A38 med noget müsli (som jeg selv har lavet, så hvis i vil have en opskrift skriv det nede i kommentaren) og et æble.





 Jeg elsker frokost, men jeg gør ikke så meget ud af det, Om weekenden laver jeg titden her omelet ting. Det jeg bruger er: 2 æg, oliven olie, chili flakers, salt og peber. Det blander jeg bare sammen og sætter det på panden til den er færdig. Imens skære jeg grønsager ud. Når omeleten er færdig tager jeg den af panden og tager grønsagerne og nogle nødder på.
Til mellems mad tog jeg lidt kakao og en flødebolle.
Aftens mad laver jeg ikke det er altid min far, men vi fik bare noget kød og en bagt katoffel.
Jeg håber i godt kunne lide indlægget. Det her er ikke det jeg spiser hver dag.
mine sociale medier:
pinterest:HER
instagram: HER

~Lisa~

Kommentarer

Send en kommentar

Populære indlæg