Kylie cosmetics haul + vurdering

Hej allesammen!
Jeg har ikke lagt noget op på min blog i et stykke tid nu. Jeg har ikke haft nogle ideer til indlæg. Jeg havde bestilt noget fra kylie cosmatics, som jeg fik i tirsdag. Da jeg fik det tænkte at jeg ville lave et indlæg hvor jeg laver et haul og min vurdering.


Da jeg bestilte det brugte jeg shopusa. I alt betalte jeg ca. 1100 kr med fragt også videre. Jeg bestillte hendes bronze palette og 3 af hendes singels. singlesne jeg bestillte var: ginger, maliboo og candy k. jeg har posie k i forvejen så jeg har prøvet et lip kit før.



Jeg vil starte med at vurderer candy k. Candy k er en lidt narturlig farve. Den er meget pigmenteret . den holder meget godt, men den er dyr (Det er alt fra kylie cosmetics). læbestiften er en man vil kunne gå med i skole hvis det er det man leder efter men, man kan også pifte den op. Candy k er en læbestift man kan have på til forskelige ting

maliboo er en lidt anerledes farve end hvad jeg plejer og lide. Jeg elsker maliboo for man kan gøre den  narturlig og  dyster. Farven er rigtig flot og pigmenteret. Maliboo er en lidt brunlig farve i forhold til candy k og ginger. Jeg ville godt tage den på i skole men også hvis jeg skal ud og lave noget.


ginger er en lidt orange farve. ginger er ligesom maliboo en farve jeg ikke plejer og lide. Jeg har ikke en farve som ginger. Ligesom de andre kan man gøre ginger lidt mere narturlig og lidt mere dyster mørk farve. Farven ser anderledes ud på læberne end den ser ud i selve indpakningen.


bronze paletten er en palette man kan lave mange looks med. paletten er lige mig for man kan lave  narturlige looks med paletten og jeg elsker narturlige looks. alle farverne i paletten er pigmenteret. farverne er ikke små de er ca. på størrelse med en mac øjenstkykke bare lidt større. farverne hedder: Jasper, Quartz, Topaz, Goldstone, Citrine, Tiger eye, Hematte, Bronzite og Obsidian. alt i alt er bronze paletten et rigtigt godt køb, men igen den er dyr.

Jeg har nu 5 ting i alt fra kylie cosmetics og jeg har aldrig fortrudt at jeg har købt det. Det er lidt svært og lægge dem på. Min vurdering af kylies palette og singlesne er rigtig gode og pigmenteret, men de er dyre og det koster meget at få den fra USA til Danmark.

Håber at i kunne lide mit indlæg. Jeg har aldrig lavet et indlæg med makeup. Hvis i kunne lide det må i godt skrive det i kommentaren
~Lisa~



Kommentarer

Populære indlæg